Dane kontaktowe

AMIC POLSKA Sp. z o.o.

ul. Ogrodowa 58
00-876 Warszawa
NIP: 527 17 11 106
REGON: 012333270
Kapitał zakładowy: 48 291 100,00 ZŁ
Numer rachunku: 11 1750 0009 0000 0000 3724 5569

Telefon: 22 428 48 00
Karta Flotowa AMIC Fleet Card: 22 428 49 00
Karta Lojalnościowa AMIC Club: 22 428 43 00

 

E-mail:
Sprawy ogólne: [email protected]
Reklamacje: [email protected]
Karta Flotowa AMIC Fleet Card: [email protected]
Karta Lojalnościowa AMIC Club: [email protected]
Działanie stacji: [email protected]
Biuro Prasowe: [email protected]
Inspektor Ochrony Danych Osobowych:
Pani Patrycja Szarama

 

Spółka zarejestrowana w Rejestrze Przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000029096

AMIC POLSKA Sp. z o.o. posiada status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art. 4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych

 

 

 

Najczęściej zadawane pytania - FAQ

1. Skąd zmiana nazwy na Amic Energy?

Zmiana nazwy to wynik przejęcia stacji Lukoil przez AMIC Energy w 2016 roku – austriacką, niezależną firmę inwestycyjną, od lat działającą w europejskim sektorze energetycznym. AMIC Energy to stacje nowych technologii i najlepszej jakości oferowanych usług, z uwzględnieniem Państwa upodobań i przyzwyczajeń powiązanych z siecią naszych placówek.

2. Co oznacza Amic Energy?

Energia to trzon naszej nazwy. Jesteśmy austriackim koncernem AMIC Energy z niezrównanym doświadczeniem w branży energetycznej. Naszą wizją jest wykorzystanie potencjału wszystkich naturalnych źródeł energetycznych z korzyścią dla ludzi. Chcemy budować miejsce, pełne energii w każdym aspekcie i dlatego selektywnie inwestujemy nasz kapitał w niedowartościowane lub zagrożone aktywa energetyczne.

3. Czy zmiana marki wpłynie na ceny paliw?

Nie. W żaden sposób zmiana nazwy nie będzie oddziaływać na naszą strategię i politykę cenową w Polsce. Ceny paliw na stacjach będą ulegać zmianie, ale tylko przez pryzmat warunków rynkowych. Cały proces nie będzie w żaden sposób powiązany ze zmianą logo na AMIC Energy.

4. Jak prawidłowo wymawiać Amic Energy?

W języku angielskim wymawia się mniej więcej tak: amic energy /ˈɛnɚʤi/. 

Dopuszczalne są niewielkie różnice, które wynikają ze specyfiki języka polskiego.

5. Czy będziecie wciąż oferować najlepszą kawę?

Kawa dla wielu naszych klientów to ważny towarzysz każdego dnia, dlatego staramy się, by mieszanka naszej kawy zadowoliła nawet najbardziej wymagające podniebienie. Nasza kawa posiada międzynarodowy certyfikat jakości UTZ.

Standard UTZ to program certyfikacji dla zróżnicowanej produkcji oraz całego procesu łańcucha dostaw. Spełnia on rosnące wymagania i oczekiwania rolników, konsumentów i całego przemysłu spożywczego.

6. Czy AMIC Energy nadal będzie sprzedawać Hot Dogi?

Oczywiście! Dodatkowo będziemy zwiększać zasięg restauracji Subway na naszych stacjach. To właśnie dla Państwa tworzymy miejsca z dobrą energią i dobrym, energetycznym jedzeniem. Dbamy, by każdy odwiedzający AMIC Energy czuł spełnienie swoich oczekiwań i moc pozytywnej energii. Szkolimy naszych pracowników, by codziennie zaskakiwać najlepszą jakością oferowanych usług i serwowanych produktów.  

7. Jak zmiana nazwy wpłynie na program lojalnościowy i kartę AMIC Club?

Karty AMIC Club będą akceptowane do czasu wprowadzenia nowego, bardziej nowoczesnego programu lojalnościowego, dającego klientom dużo więcej możliwości.

Nowy program AMIC Club dla naszych dotychczasowych oraz nowych klientów zostanie wprowadzony jeszcze w tym roku. Karty AMIC Club zostaną wymienione na nowe.

8. Co oznacza logo?

Nasze logo to trzy najważniejsze wartości: ludzie, jakość i dostępność. Te trzy filary stanowią dla nas wyznacznik motywacji i cel dążenia do doskonałości. AMIC (od łacińskiego amicus -przyjaciel, przyjacielski). Dokładamy wszelkich starań, aby nasi klienci poczuli się przyjaźnie na naszych stacjach.

9. Czy na stacjach Amic Energy będzie Subway?

Tak! “No way - Subway!”

Wybrane stacje AMIC Energy będą prowadzić restauracje Subway. Mamy w planach poszerzać sieć restauracji Subway w naszych placówkach i dysponować najlepszą ofertą gastronomiczną na rynku.

10. Czy niedziele niehandlowe wpłyną na zaopatrzenie marketów AMIC Energy?

Brak handlu w niedziele w żaden sposób nie wpłynie na funkcjonalność i asortyment naszego marketu. W kwestii zaopatrzenia stawiamy na perfekcjonizm, który przekłada się na całą gamę produktów w naszej ofercie. Mamy duże doświadczenie w sprzedaży rozszerzonego asortymentu spożywczego na stacjach i będziemy te doświadczenia kontynuować.

11. Skąd się wzięło hasło: Miejsce dobrej energii?

AMIC Energy to stacja marzeń, oaza pozytywnych wibracji i miejsce, w którym znajdziesz energię w każdej postaci. Jesteśmy kwintesencją wszystkich dóbr, pełnych dobra dla Ciebie! Zmieniamy się i stale pracujemy nad wszelkimi aspektami odczucia pozytywnej energii na naszych stacjach.