AMIC POLSKA Sp. z o.o.

AMIC POLSKA Sp. z o. o. jest właścicielem 116 stacji paliw działających pod marką AMIC Energy w całej Polsce, na których oferowane jest najwyższej jakości paliwo oraz innego rodzaju towary i usługi.

Właścicielem AMIC POLSKA Sp. z o. o. jest AMIC Energy Management GmbH - niezależna firma austriacka zajmująca się doradztwem strategicznym głównie w obszarze europejskiego sektora energetycznego.

Praca w AMIC POLSKA Sp. z o.o.

Centrala firmy znajduje się w Warszawie na ul. Ogrodowej 58. Obecnie zatrudniamy 80 pracowników biurowych w działach: sprzedaży paliw, sprzedaży towarów pozapaliwowych, rozwoju sieci oraz w działach finansów i księgowości, marketingu, HR i IT.

Staramy się, aby AMIC POLSKA Sp. z o.o. był miejscem pracy przyjaznym dla pracowników, oferujemy pełną wyzwań pracę w zgranym zespole, stabilne warunki zatrudnienia i system benefitów pracowniczych.

Praca na stacji

Pracownicy stacji AMIC zatrudniani są bezpośrednio przez Operatorów, prowadzących działalność gospodarczą i posiadających umowę o prowadzenie stacji z AMIC POLSKA Sp. z o. o. Oznacza to, że Operator prowadzi rekrutację na stanowiska pracy na swojej stacji.

Jeśli chcesz dołączyć do jednego z zespołów stacji paliw AMIC, skontaktuj się bezpośrednio ze stacją paliw, na której chciałbyś/chciałabyś pracować lub prześlij swoją aplikację poprzez formularz ze wskazaniem, jaka lokalizacja Cię interesuje.

Współpraca

Jeśli chciałbyś/chciałabyś nawiązać współpracę z AMIC POLSKA Sp. z o.o. i zostać prowadzącym stacje paliw w oparciu o umowę cywilno-prawną,
zapraszamy do kontaku:

rekrutacje@amicenergy.pl lub +48 600 409 650

Aktualne oferty pracy

SPRZEDAWCA AMIC Urzut

Poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stacji paliw Amic ENERGY w Urzucie (05-831 Młochów)
jako  SPRZEDAWCA

  • Jesteś pozytywnie nastawiona/y do życia?
  • Lubisz pracę z ludźmi?
  • Masz doświadczenie w pracy w handlu detalicznym lub w usługach?
  • Jesteś pracowita/y i zaangażowana/y?

Zapraszamy do pracy!

OFERUJEMY:

  • Wynagrodzenie stałe + premia,
  • Czas pracy dostosowany do Twoich potrzeb,
  • Możliwość pracy w trybie zmianowym oraz w weekendy
  • Elastyczne formy zatrudnienia (umowa o pracę albo umowa zlecenie)
  • Pracę w nowo tworzonym zespole

 

Wyślij zgłoszenie za pośrednictwem formularza poniżej lub na adres e-mail: pl001@amicenergy.pl

w przypadku dodatkowych pytań zadzwoń: tel. 732-783-347

Manager ds. Programu Lojalnościowego

Firma paliwowa AMIC Polska zarządzającą siecią 116 nowoczesnych stacji paliw poszukuje osób zainteresowanych pracą na stanowisku:

 

Manager ds. Programu Lojalnościowego

Warszawa

 

Oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe (preferowany profil: marketing, zarządzanie, PR, ekonomia)
  • doświadczenie zawodowe w zakresie tworzenia i obsługi programu lojalnościowego najchętniej w branży sprzedaży detalicznej
  • doświadczenie w przygotowywaniu i realizacji skutecznych kampanii, projektów marketingowych i promocji z wykorzystaniem programów lojalnościowych
  • umiejętności analityczne,
  • umiejętności negocjacyjne oraz komunikacyjne na wysokim poziomie
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
  • bardzo dobra znajomość pakietu Office (Excel, Word, Power Point),
  • kreatywność oraz inicjatywa w działaniu

 

Zakres obowiązków:

  • nadzór nad działaniem programu lojalnościowego oraz nad obsługą klientów programu
  • tworzenie strategii rozwoju programu i wdrażanie przygotowanych rozwiązań
  • odpowiedzialność za poszukiwanie i wdrażanie nowych partnerów oraz nagród do programu
  • koordynacja promocji handlowych oraz raportowanie wyników
  • poszukiwanie nowych funkcjonalności i rozwiązań programu lojalnościowego odpowiadających aktualnym potrzebom rynkowym
  • analiza konkurencji i trendów rynkowych
  • administrowanie stroną programu lojalnościowego
  • nadzorowanie i koordynowanie działań komunikacyjnych programu
  • przygotowywanie raportów
  • zarządzanie dedykowanym budżetem

 

Oferujemy:

  • samodzielną i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze
  • atrakcyjne wynagrodzenie wraz z motywacyjnym systemem premiowym
  • możliwość korzystania z bogatego pakietu benefitów pracowniczych (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dopłaty do karty Benefit Multisport i inne).
  • możliwość poszerzania doświadczenia zawodowego oraz osobistego rozwoju

 

Wyślij zgłoszenie za pośrednictwem formularza poniżej lub na adres:

REKRUTACJE@AMICENERGY.PL

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji przez AMIC POLSKA Sp. z o.o. oraz podmiotów współpracujących z firmą AMIC POLSKA Sp. z o.o. (operatorów stacji) (ul. Ogrodowa 58, 00-876 Warszawa), zgodnie z zapisami rozporządzenia z dnia 27.04.2016 r. – RODO (Dz. Urz. UE L nr 119, str. 1). Administratorem Państwa danych osobowych, zawartych w Państwa dokumentach aplikacyjnych jest AMIC POLSKA Sp. z o.o. Dane będziemy przetwarzać w celu realizacji procesu rekrutacji nie dłużej niż 60 dni od dnia aplikacji. Przysługują Państwu następujące prawa: dostępu do danych, do sprostowania danych, do usunięcia danych, do sprzeciwu, do ograniczenia przetwarzania danych, do przenoszenia danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa UODO). Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo skontaktować w sprawach związanych z Państwa danymi osobowym: IOD@amicenergy.pl

FOOD & COFFEE JUNIOR SPECIALIST

Firma paliwowa AMIC Polska zarządzająca na terenie Polski siecią 116 stacji paliw AMIC Energy, poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku:

 

 

FOOD & COFFEE JUNIOR SPECIALIST

Warszawa

 

ZADANIA:

  • Wsparcie merytoryczne i administracyjne w zakresie projektów i zadań realizowanych w obszarze FOOD & COFFEE
  • Wdrażanie działań prosprzedażowych i operacyjnych w ramach projektu SUBWAY
  • Współuczestniczenie w tworzeniu i wdrażaniu strategii rozwoju dla kategorii FOOD & COFFEE
  • Administrowanie procesami ofertowymi, koordynacja obiegu dokumentów
  • Współpraca z innymi działami w firmie w zakresie zapewnienia właściwego obiegu informacji o działaniach sprzedażowych i promocyjnych
  • Zbieranie, analizowanie danych, przygotowywanie raportów, wprowadzanie zmian w listach asortymentowych
  • Bieżący kontakt ze stacjami paliw oraz monitorowanie działań konkurencji
  • Udział w spotkaniach handlowych z kontrahentami

 

 

OCZEKIWANIA:

  • 3 letnie doświadczenie w dziale marketingu/trade marketingu lub sprzedaży
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (kompetencja kluczowa)
  • Umiejętność interpretowania danych liczbowych, poparta dobrą znajomością programu Excel
  • Wykształcenie wyższe w obszarze marketingu/zarządzania lub pokrewnym kierunkowym
  • Zaangażowanie, entuzjazm i pracowitość
  • Kreatywność i proaktywne podejście do powierzonych zadań
  • Komunikatywność i umiejętności organizacyjne w pracy
  • Bardzo dobra znajomość programu MS Power Point i Excel
  • Prawo jazdy kat. B

 

 

OFERUJEMY:

  • Pełną wyzwań pracę w firmie posiadającej ugruntowaną pozycję w Polsce
  • Możliwość poszerzania doświadczenia zawodowego oraz osobistego rozwoju
  • Pracę w przyjaznej atmosferze
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i premię roczną
  • Możliwość korzystania z bogatego pakietu benefitów pracowniczych

 

Wyślij zgłoszenie (CV + list motywacyjny) za pośrednictwem formularza poniżej lub na adres:

REKRUTACJE@AMICENERGY.PL

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji przez AMIC POLSKA Sp. z o.o. oraz podmiotów współpracujących z firmą AMIC POLSKA Sp. z o.o. (operatorów stacji) (ul. Ogrodowa 58, 00-876 Warszawa), zgodnie z zapisami rozporządzenia z dnia 27.04.2016 r. – RODO (Dz. Urz. UE L nr 119, str. 1). Administratorem Państwa danych osobowych, zawartych w Państwa dokumentach aplikacyjnych jest AMIC POLSKA Sp. z o.o. Dane będziemy przetwarzać w celu realizacji procesu rekrutacji nie dłużej niż 60 dni od dnia aplikacji. Przysługują Państwu następujące prawa: dostępu do danych, do sprostowania danych, do usunięcia danych, do sprzeciwu, do ograniczenia przetwarzania danych, do przenoszenia danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa UODO). Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo skontaktować w sprawach związanych z Państwa danymi osobowym: IOD@amicenergy.pl

ASYSTENT/KA BIURA OBSŁUGI KLIENTA

Firma paliwowa AMIC Polska zarządzająca na terenie Polski siecią 116 nowoczesnych stacji paliw AMIC ENERGY, poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku:

 

ASYSTENT/KA BIURA OBSŁUGI KLIENTA

Biuro Obsługi Klienta programu lojalnościowego Driver Club

Warszawa

 

ZADANIA:

  • Telefoniczna i mailowa obsługa klientów programu lojalnościowego spółki
  • Informowanie klientów o aktualnych promocjach i dostępnych nagrodach
  • Aktualizacja materiałów informacyjnych i szkoleniowych o programie lojalnościowym
  • Monitorowanie realizacji celów programów przez kierowników i pracowników stacji

 

OCZEKIWANIA:

  • Doświadczenie w obsłudze klienta
  • Komunikatywność, zaangażowanie i pracowitość
  • Dobra dykcja i miły głos
  • Umiejętność pracy z wymagającym klientem
  • Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego]

 

OFERUJEMY:

  • Zatrudnienie poprzez Agencję Pracy Tymczasowej
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i premię roczną
  • Pracę w przyjaznej atmosferze
  • Możliwość poszerzania doświadczenia zawodowego oraz osobistego rozwoju

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

 

Wyślij zgłoszenie za pośrednictwem formularza poniżej lub na adres:

REKRUTACJE@AMICENERGY.PL

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji przez AMIC POLSKA Sp. z o.o. oraz podmiotów współpracujących z firmą AMIC POLSKA Sp. z o.o. (operatorów stacji) (ul. Ogrodowa 58, 00-876 Warszawa), zgodnie z zapisami rozporządzenia z dnia 27.04.2016 r. – RODO (Dz. Urz. UE L nr 119, str. 1). Administratorem Państwa danych osobowych, zawartych w Państwa dokumentach aplikacyjnych jest AMIC POLSKA Sp. z o.o. Dane będziemy przetwarzać w celu realizacji procesu rekrutacji nie dłużej niż 60 dni od dnia aplikacji. Przysługują Państwu następujące prawa: dostępu do danych, do sprostowania danych, do usunięcia danych, do sprzeciwu, do ograniczenia przetwarzania danych, do przenoszenia danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa UODO). Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo skontaktować w sprawach związanych z Państwa danymi osobowym: IOD@amicenergy.pl

 

Kierownik Stacji Paliw Warszawa

Firma paliwowa AMIC Polska zarządzająca na terenie Polski siecią 116 nowoczesnych stacji paliw AMIC ENERGY poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku:

 

KIEROWNIK STACJI PALIW

WARSZAWA

ZADANIA:

  • Prowadzenie stacji paliw AMIC ENERGY zgodnie ze standardami korporacyjnymi
  • Realizacja celów sprzedażowych w zakresie sprzedaży paliw, usług oraz towarów sklepowych i fast food,
  • Zarządzanie pracownikami stacji zatrudnionymi we własnym imieniu
  • Budowanie zespołu pracowników na realizację celów ilościowych i jakościowych

 

 

OCZEKIWANIA:

  • Doświadczenie w zarządzaniu placówką handlową/usługową, najchętniej w gastronomii lub w handlu detalicznym
  • Umiejętność kierowania zespołem i
  • Doświadczenie w prowadzeniu własnej działalności gospodarczej lub gotowość do jej podjęcia,
  • Pozytywne nastawienie, energia w działaniu i zaangażowanie
  • Uczciwość i odpowiedzialność
  • Wykształcenie min. średnie oraz zaświadczenie o niekaralności

 

OFERUJEMY:

  • Przejrzyste warunki współpracy
  • Wsparcie merytoryczne w oparciu o korporacyjne standardy i procedury
  • Bazę solidnych i sprawdzonych dostawców
  • Zapewnienie terminowych dostaw dobrej jakości paliw na stacje
  • Nadzór techniczny, naprawę oraz konserwację urządzeń i systemów zainstalowanych na stacji

 

Zapraszamy do współpracy!

 

Wyślij zgłoszenie za pośrednictwem formularza poniżej lub na adres: rekrutacje@amicenergy.pl

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji przez AMIC POLSKA Sp. z o.o. (ul. Ogrodowa 58, 00-876 Warszawa), zgodnie z zapisami rozporządzenia z dnia 27.04.2016 r. – RODO (Dz. Urz. UE L nr 119, str. 1). Administratorem danych osobowych, zawartych w pani/pana dokumentach aplikacyjnych jest AMIC POLSKA Sp. z o.o. (ul. Ogrodowa 58, 00-876 Warszawa). Dane będziemy przetwarzać w celu realizacji procesu rekrutacji nie dłużej niż 90 dni od dnia aplikacji. Przysługują Państwu następujące prawa: dostępu do danych, do sprostowania danych, do usunięcia danych, do sprzeciwu, do ograniczenia przetwarzania danych, do przenoszenia danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego (prezesa UODO). Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, kontakt e-mail: IOD@amicenergy.pl

 
Obecnie nie mamy ogłoszeń spełniających podane kryteria.