
AMIC POLSKA Sp. z o.o.
AMIC POLSKA Sp. z o.o. jest właścicielem 117 stacji paliw działających pod marką AMIC Energy w całej Polsce, na których oferowane jest najwyższej jakości paliwo oraz innego rodzaju towary i usługi.
Właścicielem AMIC POLSKA Sp. z o.o. jest AMIC Energy Management GmbH - niezależna firma austriacka zajmująca się doradztwem strategicznym głównie w obszarze europejskiego sektora energetycznego.
Praca w AMIC POLSKA Sp. z o.o.
Centrala firmy znajduje się w Warszawie na ul. Ogrodowej 58. Obecnie zatrudniamy 80 pracowników biurowych w działach: sprzedaży paliw, sprzedaży towarów pozapaliwowych, rozwoju sieci oraz w działach finansów i księgowości, marketingu, HR i IT.
Staramy się, aby AMIC POLSKA Sp. z o.o. był miejscem pracy przyjaznym dla pracowników, oferujemy pełną wyzwań pracę w zgranym zespole, stabilne warunki zatrudnienia i system benefitów pracowniczych.


Praca na stacji
Pracownicy stacji AMIC zatrudniani są bezpośrednio przez Operatorów, prowadzących działalność gospodarczą i posiadających umowę o prowadzenie stacji z AMIC POLSKA Sp. z o.o. Oznacza to, że Operator prowadzi rekrutację na stanowiska pracy na swojej stacji.
Jeśli chcesz dołączyć do jednego z zespołów stacji paliw AMIC, skontaktuj się bezpośrednio ze stacją paliw, na której chciałbyś/chciałabyś pracować lub prześlij swoją aplikację poprzez formularz ze wskazaniem, jaka lokalizacja Cię interesuje.
Współpraca
Jeśli chciałbyś/chciałabyś nawiązać współpracę z AMIC POLSKA Sp. z o.o. i zostać prowadzącym stacje paliw w oparciu o umowę cywilno-prawną,
zapraszamy do kontaku:

PRACUJ W MIEJSCU DOBREJ ENERGII
Aktualne oferty pracy
Firma paliwowa AMIC Polska zarządzająca na terenie Polski siecią 116 stacji paliw AMIC Energy, poszukuje najlepszych kandydatów do pracy na stanowisku:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY KART FLOTOWYCH
Polska Centralna
(województwa: łódzkie, mazowieckie)
OFERUJEMY:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę i wynagrodzenie uzależnione od wyników sprzedaży
- Merytoryczne wsparcie oraz zapewnienie niezbędnych materiałów promocyjno-reklamowych
- Samochód służbowy Toyota Corolla TS Kombi 1.8HSD z roku 2022, laptop, telefon komórkowy
- Pakiet benefitów pracowniczych (opieka medyczna Luxmed/ karta sportowa Benefit MultiSport/ ubezpieczenie na życie NN LIFE/ dofinansowane nauki języków/ szkolenia zawodowe/rabat na produkty firmy/ i inne)
ZADANIA:
- Pozyskiwanie biznesowych klientów flotowych dla AMIC POLSKA
- Budowanie nowej sieci odbiorców i utrzymanie pozytywnych relacji z już pozyskanymi klientami
- Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych i marżowych
- Przygotowywanie ofert handlowych, przetargów oraz negocjowanie warunków i podpisywanie umów,
- Kompletowanie dokumentacji niezbędnej do oceny zdolności kredytowej i aktywacji nowego klienta
- Przygotowywanie analiz i raportów związanych ze sprzedażą, statusem klientów, dochodowością ofert
OCZEKUJEMY:
- Orientacja na wyniki i umiejętności negocjacyjne
- Minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku handlowym w zakresie sprzedaży i pozyskiwaniu klienta biznesowego,
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży usług dla firm posiadających floty samochodowe Doświadczenie w przygotowywaniu ofert handlowych i przetargów ;
- Pozytywne nastawienie i zaangażowanie, samodzielność w działaniu
- Prawo jazdy kategorii B
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji przez AMIC POLSKA Sp. z o.o. (ul. Ogrodowa 58, 00-876 Warszawa), zgodnie z zapisami rozporządzenia z dnia 27.04.2016 r. – RODO (Dz. Urz. UE L nr 119, str. 1). Administratorem danych osobowych, zawartych w pani/pana dokumentach aplikacyjnych jest AMIC POLSKA Sp. z o.o. (ul. Ogrodowa 58, 00-876 Warszawa). Dane będziemy przetwarzać w celu realizacji procesu rekrutacji nie dłużej niż 90 dni od dnia aplikacji. Przysługują Państwu następujące prawa: dostępu do danych, do sprostowania danych, do usunięcia danych, do sprzeciwu, do ograniczenia przetwarzania danych, do przenoszenia danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego (prezesa UODO). Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, kontakt e-mail: [email protected]
Firma paliwowa AMIC Polska zarządzająca na terenie Polski siecią 117 nowoczesnych stacji paliw AMIC ENERGY zatrudni do pracy na stanowisku:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY KART FLOTOWYCH
Polska Północna
(województwa: pomorskie, kujawsko - pomorskie)
OFERUJEMY:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę i wynagrodzenie uzależnione od wyników sprzedaży
- Merytoryczne wsparcie oraz zapewnienie niezbędnych materiałów promocyjno-reklamowych
- Samochód służbowy Toyota Corolla TS Kombi 1.8HSD z roku 2022, laptop, telefon komórkowy
- Pakiet benefitów pracowniczych (opieka medyczna Luxmed/ karta sportowa Benefit MultiSport/ ubezpieczenie na życie NN LIFE/ dofinansowane nauki języków/ szkolenia zawodowe/rabat na produkty firmy/ i inne)
ZADANIA:
- Pozyskiwanie biznesowych klientów flotowych dla AMIC POLSKA
- Budowanie nowej sieci odbiorców i utrzymanie pozytywnych relacji z już pozyskanymi klientami
- Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych i marżowych
- Przygotowywanie ofert handlowych, przetargów oraz negocjowanie warunków i podpisywanie umów,
- Kompletowanie dokumentacji niezbędnej do oceny zdolności kredytowej i aktywacji nowego klienta
- Przygotowywanie analiz i raportów związanych ze sprzedażą, statusem klientów, dochodowością ofert
OCZEKUJEMY:
- Orientacja na wyniki i umiejętności negocjacyjne
- Minimum 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku handlowym w zakresie sprzedaży i pozyskiwaniu klienta biznesowego,
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży usług dla firm posiadających floty samochodowe
- Doświadczenie w przygotowywaniu ofert handlowych i przetargów ;
- Pozytywne nastawienie i zaangażowanie, samodzielność w działaniu
- Prawo jazdy kategorii B
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji przez AMIC POLSKA Sp. z o.o. (ul. Ogrodowa 58, 00-876 Warszawa), zgodnie z zapisami rozporządzenia z dnia 27.04.2016 r. – RODO (Dz. Urz. UE L nr 119, str. 1). Administratorem danych osobowych, zawartych w pani/pana dokumentach aplikacyjnych jest AMIC POLSKA Sp. z o.o. (ul. Ogrodowa 58, 00-876 Warszawa). Dane będziemy przetwarzać w celu realizacji procesu rekrutacji nie dłużej niż 90 dni od dnia aplikacji. Przysługują Państwu następujące prawa: dostępu do danych, do sprostowania danych, do usunięcia danych, do sprzeciwu, do ograniczenia przetwarzania danych, do przenoszenia danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego (prezesa UODO). Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, kontakt e-mail: [email protected]
Firma paliwowa AMIC Polska zarządzająca na terenie Polski siecią 117 nowoczesnych stacji paliw AMIC ENERGY poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku:
KIEROWNIK STACJI PALIW
AMIC Energy
TRÓJMIASTO
OFERUJEMY
- Szkolenie wdrożeniowe a potem wsparcie merytoryczne, marketingowe, techniczne
- Uczciwe i przejrzyste warunki współpracy
- Zaopatrzenie w towary sklepowe i zapewnienie terminowych dostaw dobrej jakości paliw na stacje
- Nadzór techniczny, naprawę oraz konserwację urządzeń i systemów na stacji
- Brak konieczności angażowania kapitału własnego! Koszt działalności (pokrywamy koszt zatrudnienia pracowników i koszty administracyjne działalności)
ZADANIA:
- Prowadzenie stacji paliw AMIC Energy zgodnie ze standardami korporacyjnymi,
- Nadzór nad realizacją wyznaczonych celów sprzedażowych w zakresie sprzedaży paliw, usług oraz towarów sklepowych i oferty gastronomicznej
- Codzienne zarządzanie pracownikami stacji paliw zatrudnionymi we własnym imieniu,
- Wdrażanie efektywnych rozwiązań w zakresie standardów i promocji;
- Bieżąca dbałość o powierzone mienie na stacji
OCZEKIWANIA:
- Doświadczenie w zarządzaniu placówką handlową/usługową, najchętniej w gastronomii lub w handlu
- Doświadczenie w prowadzeniu działalności gospodarczej lub gotowość do jej podjęcia
- Umiejętność zarządzania ludźmi: wyznaczania celów, motywowania i budowania zaangażowania
- Pozytywne nastawienie, pracowitość i zaangażowanie
- Uczciwość i odpowiedzialność
Zapraszamy do współpracy!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji przez AMIC POLSKA Sp. z o.o. (ul. Ogrodowa 58, 00-876 Warszawa), zgodnie z zapisami rozporządzenia z dnia 27.04.2016 r. – RODO (Dz. Urz. UE L nr 119, str. 1). Administratorem danych osobowych, zawartych w pani/pana dokumentach aplikacyjnych jest AMIC POLSKA Sp. z o.o. (ul. Ogrodowa 58, 00-876 Warszawa). Dane będziemy przetwarzać w celu realizacji procesu rekrutacji nie dłużej niż 90 dni od dnia aplikacji. Przysługują Państwu następujące prawa: dostępu do danych, do sprostowania danych, do usunięcia danych, do sprzeciwu, do ograniczenia przetwarzania danych, do przenoszenia danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego (prezesa UODO). Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, kontakt e-mail: [email protected]
Firma paliwowa AMIC Polska zarządzająca na terenie Polski siecią 117 nowoczesnych stacji paliw AMIC ENERGY poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku:
KIEROWNIK STACJI PALIW
AMIC Energy
Bolesławiec
OFERUJEMY
- Szkolenie wdrożeniowe a potem wsparcie merytoryczne, marketingowe, techniczne
- Uczciwe i przejrzyste warunki współpracy
- Zaopatrzenie w towary sklepowe i zapewnienie terminowych dostaw dobrej jakości paliw na stacje
- Nadzór techniczny, naprawę oraz konserwację urządzeń i systemów na stacji
- Brak konieczności angażowania kapitału własnego! Koszt działalności (pokrywamy koszt zatrudnienia pracowników i koszty administracyjne działalności)
ZADANIA:
- Prowadzenie stacji paliw AMIC Energy zgodnie ze standardami korporacyjnymi,
- Nadzór nad realizacją wyznaczonych celów sprzedażowych w zakresie sprzedaży paliw, usług oraz towarów sklepowych i oferty gastronomicznej
- Codzienne zarządzanie pracownikami stacji paliw zatrudnionymi we własnym imieniu,
- Wdrażanie efektywnych rozwiązań w zakresie standardów i promocji;
- Bieżąca dbałość o powierzone mienie na stacji
OCZEKIWANIA:
- Doświadczenie w zarządzaniu placówką handlową/usługową, najchętniej w gastronomii lub w handlu
- Doświadczenie w prowadzeniu działalności gospodarczej lub gotowość do jej podjęcia
- Umiejętność zarządzania ludźmi: wyznaczania celów, motywowania i budowania zaangażowania
- Pozytywne nastawienie, pracowitość i zaangażowanie
- Uczciwość i odpowiedzialność
Zapraszamy do współpracy!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji przez AMIC POLSKA Sp. z o.o. (ul. Ogrodowa 58, 00-876 Warszawa), zgodnie z zapisami rozporządzenia z dnia 27.04.2016 r. – RODO (Dz. Urz. UE L nr 119, str. 1). Administratorem danych osobowych, zawartych w pani/pana dokumentach aplikacyjnych jest AMIC POLSKA Sp. z o.o. (ul. Ogrodowa 58, 00-876 Warszawa). Dane będziemy przetwarzać w celu realizacji procesu rekrutacji nie dłużej niż 90 dni od dnia aplikacji. Przysługują Państwu następujące prawa: dostępu do danych, do sprostowania danych, do usunięcia danych, do sprzeciwu, do ograniczenia przetwarzania danych, do przenoszenia danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego (prezesa UODO). Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, kontakt e-mail: [email protected]
Firma paliwowa AMIC Polska zarządzająca na terenie Polski siecią 117 nowoczesnych stacji paliw AMIC ENERGY poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku:
KIEROWNIK STACJI PALIW AMIC Energy
z SUBWAY®
Chorzów
OFERUJEMY
- Szkolenie wdrożeniowe a potem wsparcie merytoryczne, marketingowe, techniczne
- Uczciwe i przejrzyste warunki współpracy
- Zaopatrzenie w towary sklepowe i zapewnienie terminowych dostaw dobrej jakości paliw na stacje
- Nadzór techniczny, naprawę oraz konserwację urządzeń i systemów na stacji
- Brak konieczności angażowania kapitału własnego! Koszt działalności (pokrywamy koszt zatrudnienia pracowników i koszty administracyjne działalności)
ZADANIA:
- Prowadzenie stacji paliw AMIC Energy zgodnie ze standardami korporacyjnymi,
- Nadzór nad realizacją wyznaczonych celów sprzedażowych w zakresie sprzedaży paliw, usług oraz towarów sklepowych i oferty gastronomicznej
- Codzienne zarządzanie pracownikami stacji paliw zatrudnionymi we własnym imieniu,
- Wdrażanie efektywnych rozwiązań w zakresie standardów i promocji;
- Bieżąca dbałość o powierzone mienie na stacji
OCZEKIWANIA:
- Doświadczenie w zarządzaniu placówką handlową/usługową, najchętniej w gastronomii lub w handlu
- Doświadczenie w prowadzeniu działalności gospodarczej lub gotowość do jej podjęcia
- Umiejętność zarządzania ludźmi: wyznaczania celów, motywowania i budowania zaangażowania
- Pozytywne nastawienie, pracowitość i zaangażowanie
- Uczciwość i odpowiedzialność
Zapraszamy do współpracy!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji przez AMIC POLSKA Sp. z o.o. (ul. Ogrodowa 58, 00-876 Warszawa), zgodnie z zapisami rozporządzenia z dnia 27.04.2016 r. – RODO (Dz. Urz. UE L nr 119, str. 1). Administratorem danych osobowych, zawartych w pani/pana dokumentach aplikacyjnych jest AMIC POLSKA Sp. z o.o. (ul. Ogrodowa 58, 00-876 Warszawa). Dane będziemy przetwarzać w celu realizacji procesu rekrutacji nie dłużej niż 90 dni od dnia aplikacji. Przysługują Państwu następujące prawa: dostępu do danych, do sprostowania danych, do usunięcia danych, do sprzeciwu, do ograniczenia przetwarzania danych, do przenoszenia danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego (prezesa UODO). Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, kontakt e-mail: [email protected]
Austriacka firma paliwowa AMIC Polska zarządzająca na terenie Polski siecią 117 stacji paliw AMIC ENERGY poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku:
KIEROWNIK REGIONALNY
Manager odpowiedzialny za efektywne zarządzanie stacjami paliw AMIC Energy zlokalizowanymi na terenie województw świętokrzyskiego, lubelskiego i południowej części województwa mazowieckiego
ZADANIA:
- Kierowanie wszystkimi działaniami operacyjnymi na stacjach paliw AMIC Energy w podległym regionie
- Utrzymywanie dobrych relacji z partnerami zarządzającymi stacjami paliw, skutkujące zbudowaniem zaangażowanego zespołu
- Aktywne wspieranie sprzedaży paliw, towarów sklepowych oraz usług na podległych stacjach
- Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe regionu
- Dbanie o wizerunek stacji m.in. poprzez handlowe podejście do pracy oraz realizację przyjętych standardów w zakresie obsługi klienta
- Analiza i optymalizacja parametrów kosztowych nadzorowanych stacji
- Bieżące monitorowanie trendów rynkowych oraz inicjowanie działań zwiększających efektywność każdej stacji
WYMAGANIA:
- Niezbędne minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w zarządzaniu punktami sprzedaży detalicznej lub gastronomicznej,
- Wymagane doświadczenie zawodowe w obszarach takich jak: wyznaczanie zadań; nadzór nad ich realizacją, koordynacja działań podległych jednostek, praca z wynikami, motywowanie i wspieranie podwładnych, zarządzanie zespołem rozproszonym
- Zdolności przywódcze, negocjacyjne, a także konsekwencja w działaniu i odporność na stres
-
Umiejętność analizowania danych liczbowych i wyciągania wniosków
- Prawo jazdy kat. B,
OFERUJEMY:
- Pełną wyzwań pracę , różnorodność zadań i samodzielność działania
- Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze i kwartalny system premiowy
- Pakiet benefitów pracowniczych (opieka medyczna Luxmed/ karta sportowa MultiSport/ ubezpieczenie na życie NN LIFE/ dofinansowane nauki języków/ szkolenia zawodowe/rabat na produkty firmy i inne)
- Narzędzia pracy dobrej jakości (w tym m.in. samochód służbowy Toyota Corolla, telefon, laptop i itd.)