ZAWSZE DBAMY O BEZPIECZEŃSTWO

NASZYCH KLIENTÓW

ORAZ PRACOWNIKÓW

 

Sytuacja zagrożenia epidemiologicznego zarażenia

wirusem wywołującym chorobę COVID-19 ciągle

wymaga od nas szczególnej dbałości w trosce

o bezpieczeństwo klientów i pracowników stacji.

 

Zgodnie z zaleceniami służb sanitarnych oraz Ministerstwa Zdrowia na stacjach AMIC Energy  przestrzegamy procedur i rozwiązań, ukierunkowanych na zachowanie wszelkich zasad higieny oraz zminimalizowanie ryzyka przenoszenia wirusa.

Stanowiska sprzedaży zabezpieczone odpowiednimi osłonami z plexi, ograniczają bezpośredni kontakt między sprzedawcą a klientem. Personel stacji obsługuje klientów z zachowaniem wszelkich zasad higieny. Wszystkie powierzchnie i urządzenia, z którymi mają styczność klienci są na bieżąco dezynfekowane. Przy dystrybutorach udostępniamy jednorazowe rękawiczki foliowe, co zabezpiecza klientów podczas tankowania.

W ofercie produktowej stale jest dostępny szeroki asortyment środków antybakteryjnych i dezynfekujących. O zasadach higieny i zaleceniach ochrony sanitarnej informujemy poprzez odpowiednie oznaczenia. 

Jednocześnie otworzyliśmy strefę wypoczynku, Food Point i restaurację Subway, aby klienci swobodnie mogli korzystać z nich na miejscu, przy zachowaniu niezbędnych zasad ostrożności i dystansu.

Klientom rekomendujemy realizację płatności poprzez użycie form bezdotykowych oraz samodzielne skanowanie karty Driver Club. Na bieżąco monitorujemy komunikaty Ministerstwa Zdrowia oraz Rządu i wdrażamy zalecenia.

 

 

 

 

Bądźmy odpowiedzialni, pamiętajmy o zachowaniu bezpiecznych odległosci - dbajmy o siebie nawzajem!

 

Zespół AMIC Energy